יתרונות הדיור המוגן בבית נועם

לכולנו יש אבא ואמא שהגיעו או יגיעו לגיל הזהב, ולעיתים ירצו לגור בדיור מוגן או בית אבות אשר יעניקו להם סביבה חברתית ותרבותית המתאימה להם לצד צוות שידאג לכל ענייני המנהלה, הבריאות והנפש.

בית נועם ממוקם בלב מושב רגבה אשר נמצא בגליל המערבי. הדיירים נהנים מהסביבה הכפרית מוקפים בילדים ואנשים צעירים, אשר מעניקים לשהות בדיור מוגן תחושה של מגורים בסביבה טבעית.

חשוב להתאים את סוג הדיור לדיירים

כאשר דייר מגיע לבית נועם, אנו בודקים את מצבו ברמת התפקוד, כלומר האם הוא עצמאי ומתפקד ומתאים למגורים בדיור המוגן או שמצבו מתאים יותר למגורים בבית האבות הסמוך, בסביבה מוגנת יותר ותומכת.

רמת התפקוד חשובה לנו כדי לדעת האם בית נועם שהוא בית אבות לעצמאיים ותשושים, יוכל לתת את ההשגחה והטיפול המתאימים, מכיוון שבית נועם אינו מותאם לדיירים סיעודיים.

בית נועם רגבה מוקף בשדות מוריקים בלב הגליל המערבי

חיי תרבות עשירים

פעילויות התרבות שלנו כוללות שיעורי יצירה והפעלות מוטוריות המותאמות לגיל השלישי, וכן הרצאות, שעות מוזיקה במועדון התרבות שלנו ועוד. אנו מציינים את החגים עם הדיירים בשיתוף עם הגנים,בית הספר היסודי והתיכון האזורי.

פעם בחודש אנו חוגגים ימי הולדת משותפים לכל ילידי אותו חודש בשיתוף עם נוער או ילדים מאחד הגנים.

אוכל טעים, בריא ומזין

חדר האוכל שלנו מגיש מספר ארוחות ביום המוכנות אצלנו במטבח, מוגשות תוך שמירה על טריות וגיוון התפריט. 
תפריט מפוקח המכיל פתרונות המותאמים לגיל השלישי, כגון מזון דל שומן, דל נתרן ומזון המותאם לסוכרתיים – וכל זאת תוך שמירה על בריאות יצירתיות אסתטיות וטעם טוב.

יחס חם ואוהב

אנחנו מאמינים שהיחס החם מצד הצוות הוא שיקול מכריע ברצון של הדייר או הדיירת להישאר במקום. הצוות שלנו זמין 24 שעות ביממה. במידה וקיים רצון להיעזר באיש צוות גם באמצע הלילה – מספיקה לחיצה אחת על הכפתור – והמטפלת בדרך אל החדר.

סוגי החדרים

אצלנו כל אחד חי בדירה משלו!!
בית נועם הוא מבנה דו קומתי עם 30 דירות בגדלים ומחירים שונים, עם מעלית.
הדיור המוגן ממוקם בבתים בסביבה הצמודה לבית האבות ולבתי היישוב, המאופיינים באופי כפרי יותר והם נגישים ומתאימים לדיירים אשר מתפקדים בצורה עצמאית ומעוניינים לחיות באזור כפרי לצד היתרונות של דיור מוגן וגם לדיירים אשר חיים עם מטפל או מטפלת, לצד היתרונות של דיור מוגן.

אתם מוזמנים!

כחלק מתפיסת החופש אשר יש לדיירים, ביקורים בבית נועם אינם מוגבלים והדיירים יכולים לזכות לביקורי חברים ומשפחה בכל זמן אשר יחפצו בם. 
אנו שמחים להיות חלק מחייהם של הדיירים ומשפחותיהם, ואנו נעשה ככל שביכולתנו בכדי להעניק סביבה חמה, עוטפת ואוהבת לדיירים ולדיירות אשר מגיעים לגור בבית נועם.

להתקשרות ופגישת היכרות (ארוחת צהריים כלולה)

דרכי התקשרות

בית נועם – דיור מוגן ובית אבות לעצמאיים ותשושים, בפיקוח משרד העבודה והרווחה

  • כתובת: דואר נע גליל מערבי, מושב שיתופי רגבה, מיקוד 2280400
  • טל כהן - מנהלת: 052-2819300
  • טלפון: 04-9529946
  • טלפון: 04-9529960
  • פקס: 04-9827662
  • פקס: 04-9827838
  • מספר רישיון במשרד הרווחה: 3302

נשמח לענות על כל שאלה

ניתן להגיע אלינו בקלות

אחראי נגישות

אחראי הנגישות: מר פדידה משה
טלפון: 052-2859704

אתר: WP WebNet | כל הזכויות שמורות לבית נועם, רגבה, 2018.

גלילה לראש העמוד